Vessa-asiantuntijat palveluksessasi.
Meillä Novosanilla työskentelee upea osaajien joukko, joka tarjoaa erikoisosaamistaan niin tuotteisiin, suunnitteluun kuin huoltoon liittyen. Vessatiimimme palvelee täydellä sydämellä ja tarjoaa parhaan mahdollisen ratkaisun jokaiseen vessahätään.
Toimitusjohtaja, perustaja
+358 50 571 7672
hanno.airas@novosan.fi
“Hyvän, toimivan, esteettisen ja helposti huolettavan WC:n perustana on aina hyvä suunnittelu.”
Aluemyyntipäällikkö, Pohjois-Suomi
+358 40 658 3033
veli-matti.paukkeri@novosan.fi
“Jokainen vessa tarvitsee myös huolenpitoa – sen teet helposti ennaltaehkäisevillä huoltopalveluillamme.”
Sisustussuunnittelija, Projektimyynti
+358 45 164 4000
sanna.lahtivesi@novosan.fi
“Pala-peilikaappi nopeuttaa paperi- ja saippuatäyttöä, aikaa jää enemmän WC-tilan muulle siivoukselle !”
Sisustusarkkitehti, SIO
+358 40 574 3095
julia.kuhanen@novosan.fi
“Laadukas vessa yllättää, mutta iloisesti. Kokemus antaa syyn vierailla uudelleen ja suositella. Siksi vessoilla on väliä.”
Markkinointivastaava
+358 50 560 7074
aila.makinen@novosan.fi
“Maailma on muuttunut paljon, mutta vessahätää se ei ole poistanut. Laadukas asiakasvessa rakentaa myös brändiäsi.”
Markkinointisuunnittelja
iiris.illukka@novosan.fi
“Suosimme ympäristöystävällisiä tuotteita ja panostamme kestäviin ratkaisuihin. Onko vessasi tilojesi arvoinen? “
Asiakaspalvelupäällikkö
+358 9 478 922 31 /asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@novosan.fi
meri.koponen@novosan.fi
“Teemme työtämme tunteella ja taidolla – suhtaudumme asiakaspalveluun intohimoisesti ja luottamus on meille kunnia-asia.“
Asiakaspalvelija
+358 9 478 922 31 /asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@novosan.fi
henna.teronen@novosan.fi
”Me tiedämme ja tunnemme vessat. Laadukas WC on aina ekologinen, viihtyisä, helposti siivottava ja huollettava sekä hyvällä tavalla yllätyksellinen.”
Logistiikka
+358 40 143 1312
iiro.huotari@novosan.fi
“Meillä vessajengillä on jalat maassa ja pää pilvissä.
To pee or not to pee.“
Försäljning Sverige
+46 8 590 320 90
arto.kirvesniemi@novosan.se
“Miljön är en livsviktig aspekt, men lika viktig är en nöjd konsument. Konsumenter vill inte besöka smutsiga, glömda och avgiftsbelagda toaletter.”